fredag den 23. december 2011

Hold da helt ferie...

Hvordan kan det egentlig lade sig gøre at jeg er den heldige indehaver af juleferie i 13 dage?

Jo, det er såmænd nemt nok. Du skal bare ha' 2 omsorgsdage til gode og en pose med 50 afspadseringstimer. Let nok, ik' :O)

Men nu er det sådan med mig, at når jeg har ferie så begynder jeg at kede mig. Selvom vasketøjet og nullermændene skriger på at blive ordnet, så magter jeg faktisk i år at ignorer dem.

Tilbage til kedsomheden som drev mig ud i cup cake bagning. Købte diverse sukker pastaer og forme ind med højre arm og med venstre slam bam, så var der bagt en skudefuld kop kager. Sådan nogle skal jo også ha' lækkerier på toppen for at de med rette kan kaldes Cup Cakes. Nemt nok, tænkte jeg. Jeg er jo altså ikke kreativ pædagog for ingenting. Rød og grøn frosting blev rørt, alt imens jeg for mig så de fine kreative juletræer som skulle sprøjtes ud på de mamsede kager.

Hva' der så lige skete derefter, aner jeg ikke. Måske et uopmærksomt øjeblik, og begge unger incl. mig selv smed det hele i skralderen. Pyy for phyffer en sød mundfuld. Aner ik om jeg fik smidt dobbelt flormelis i skålen eller om mælken var for varm. Det lignede virkelig noget ørle sprøjt :O)

Aldrig mere cup cakes....i hvertfald lige indtil næste gang kedsomheden melder sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar