onsdag den 14. december 2011

Er det mandag...?

Gad faktisk slet ikke stå op her til morgen, december skriver de? Det er nærmest oktober med den regn og blæst vi har haft i nattens mørke.

Troede faktisk jeg havde en bjørn på besøg i nat, (det kunne ha' været manden min) men nej det var stormens susende i tagpanderne, så i med proppen, i ørene altså og derefter HURRA for 1½ times ekstra søvn.

Godt jeg ikke havde Jyske Vestkyst på besøg her til morgen, for så ville de ha' fået dagens billede.

Mig med morgenhår og hænge biiiip, i ført nattøj og skrigende (læs syngende, syntes han selv ham store M)teenager dreng i køkkenet. Ja, det jeg prøver at skrive er at de stakkels forbrændte brunkager altså blev til noget trods alt.

Jeg bager aldrig mere morgen brunkager.....bøvs :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar